Zákaznická podpora

Často kladené otázky

Kde je má objednávka?

Doručení většinou zabere 3-5 pracovních dní.

 Možnost sledovat svou zásilku naleznete v potvrzení o odeslání. Zkontrolujte svou složku se spamem v případě, že potvrzení nemůžete dohledat. Pokud je vaše zásilka zpožděna u GLS, kontaktujte nejdříve GLS na telefonním čísle +420 567 771 111. Vyberte možnost „Stížnost“. 

Často je zásilka předána sousedovi a kurýr zapomene vhodit do vaší schránky oznámení o předání. Zeptejte se vašich sousedů, zdali jim nebyl doručen váš balík. Pokud jste svou objednávku neobdrželi do 5 pracovních dnů, kontaktujte nás na emailové adrese [email protected].

Co se stane, pokud jsem nemohl balíček přijmout?

Pokud jste nemohli balíček vyzvednout a on se k nám následně vrátil, budou vám automaticky vráceny peníze a vy si budete moci znovu objednat dané zboží.

Záruka vrácení peněz – jak to funguje a kam mám balíček odeslat?

Nabízíme 28denní záruku vrácení peněz, což znamená, že máte 28 dní od vyzvednutí balíčku na žádost o vrácení zboží.

Abyste měli na vrácení peněz nárok, musí být daná položka ve stejném stavu, v jakém jste ji obdrželi, nenošená či nepoužitá, se všemi štítky a v původním obalu. Budete také potřebovat účtenku či jiný doklad o nákupu.

 Pro potřebu vrácení zboží nás můžete kontaktovat na https://swisspower.cz/contact/. Pokud byla vaše žádost schválena, zašleme vám štítek pro odeslání balíčku a také pokyny jak a kam balíček poslat. Zboží zaslané zpět bez předchozí žádosti nebude přijato.

 V případě jakýchkoliv otázek nás vždy můžete kontaktovat na webových stránkách https://swisspower.cz/contact/

Poškození a problémy se zbožím

Při doručení zkontrolujte svou objednávku a okamžitě nás kontaktujte v případě, že je zboží vadné, poškozené či jste obdrželi nesprávnou položku tak, abychom mohli problém zhodnotit a napravit.

Výjimky/nevratné zboží

Určitý typ zboží nelze vrátit. Jedná se např. o zboží podléhající rychlému zkažení (potraviny, květiny či rostliny), výrobky na zakázku (speciální objednávky a personalizované zboží) a produkty pro osobní péči (kosmetické výrobky). Nepřijímáme ani vrácení nebezpečného materiálu, hořlavých tekutin, či plynů. V případě, že máte obavy týkající se vaší konkrétní položky, neváhejte nás kontaktovat.

Bohužel nemůžeme přijmout vrácené zboží ve slevě či zakoupené skrze dárkovou kartu.

Výměna zboží

Nejrychlejším způsobem, jak si zajistit doručení vámi vybraného zboží, je po schválení vrácení zboží odeslat novou objednávku daného zboží.

Vrácení peněz

Po obdržení a kontrole vámi vráceného zboží vás budeme informovat, zda bylo vrácení peněz schváleno či nikoli. Pokud bude schváleno, bude vám platba automaticky vrácena skrze vaši vybranou platební metodu. Pamatujte, že může vaší bance či společnosti, která vydala vaši kreditní kartu, zaúčtování platby nějakou dobu trvat.

Mohu si objednat po telefonu?

Objednávka zboží po telefonu v současné době není k dispozici. Můžete si u nás zboží objednat přes email či v našem e-shopu.

Další otázky

Pokud máte jakékoliv další otázky, zašlete je na emailovou adresu [email protected] Váš email bude následně zpracován během několika minut/hodin dle naší pracovní doby.