Jak zjistím, zda byla moje objednávka úspěšně dokončena?

Po odeslání objednávky obdržíte potvrzení e-mailem na e-mailovou adresu, kterou jste použili k odeslání objednávky.

Mohu svou objednávku změnit?

Objednávku je možné změnit ještě před jejím odesláním. Kontaktujte nás prosím e-mailem nebo telefonicky.

Kam mám vložit slevový kód?

Kód kupónu je třeba zadat během objednávky a kliknout na tlačítko
"Použít" pro získáni slevy.

Mohu svou objednávku zrušit?

Objednávku je možné zrušit ještě před jejím odesláním. Pro zrušení objednávky nás prosím kontaktujte telefonicky nebo e-mailem.

Kdy obdržím svou objednávku?

Po odeslání objednávky obdržíte oznámení od přepravní společnosti. Přeprava obvykle trvá 3-7 pracovních dnů v závislosti na vaší lokalitě.

Bude mi účtován poplatek za dopravu?

Pokud dosáhnete hodnoty košíku 1000 Kč, získáte na svou objednávku dopravu zdarma!

Existuje u vašich produktů záruka spokojenosti?

Máme 30 denní záruku pro vrácení zboží. O vrácení zboží můžete požádat do 30 dnů od jeho obdržení.

Jak mohu provést platbu za svou objednávku?

Náš systém automaticky poskytuje dostupné platební metody pro každou objednávku. Může se však stát, že požadovaný způsob platby není k dispozici. V takových případech vás prosíme, abyste zvolili alternativní způsob platby. V některých oblastech máte navíc možnost zaplatit dobírkou.

Mohu svou objednávku vrátit?

Nabízíme 30 denní lhůtu na vrácení zboží od data doručení, během které můžete požádat o vrácení.

Jaké jsou podmínky pro vrácení zboží?

Aby bylo možné produkt vrátit, musí být ve stejném stavu, v jakém jste jej obdrželi, v původním obalu. Budete také potřebovat číslo vaší objednávky a údaje o ní, abychom mohli vaši objednávku vyhledat.

Pokud jste si zakoupili více kusů stejného produktu, máte nárok na vrácení peněz pouze za neotevřené položky, které je třeba vrátit.

Na vrácení peněz nemáte nárok, pokud jste rozbalili nebo použili více než jeden kus. Například jste si objednali 2 položky, obě jste použili a poté jste požádali o vrácení peněz.

Abychom zabránili podvodům, bude vám vrácena částka za 1 kus vráceného nepoužitého produktu. Jak to vypočítáme? Příklad: V roce 2015 jste nakoupili dva kusy zboží, které jste použili: Rozhodli jste se vrátit 2 kusy, vrátíme vám 1000 kč - 500 kč (příklad ceny 1 kusu) = 500 kč. Náklady na dopravu a poplatky za platbu se nevracejí. Zde uvedené ceny jsou pouze příklady a liší se v závislosti na objednávce a akci. Pro účely výpočtu vždy používáme ceny platné v době nákupu.

Jak probíhá proces vrácení?

Chcete-li začít s vracením peněz, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře. Pokud bude vaše vrácení přijato, zašleme vám štítek pro vrácení zboží nebo zajistíme jeho bezplatné vyzvednutí a poskytneme vám další pokyny, jak postupovat.

Spolupracujeme s různými realizačními centry, proto prosím nevracejte produkt automaticky, aniž byste nás nejprve kontaktovali a vyžádali si pokyny. V některých případech nemusíme požadovat vrácení produktu, ale můžeme vám poskytnout náhradu v plné výši.

Vrácené produkty nebudou přijaty bez předchozí žádosti o vrácení. My ani naši partneři nemůžeme přijímat vrácené zboží se službou dobírky. Po vrácení výrobku nám nebo našemu partnerovi pro plnění začne běžet 30 denní lhůta, ve které zkontrolujeme vrácené produkty a dokumentaci a vystavíme vám refundaci na váš platební nástroj.

Mohu za svou objednávku zaplatit až po jejím doručení?

Ano, můžete. Doporučujeme vám však zaplatit předem, abyste ušetřili další poplatky za dobírku.

Co se stane, když se mi nepodaří zaplatit? Jak to mohu vyřešit?

Pokud platba neproběhne, obnovte stránku a zkuste to znovu. Pokud si myslíte, že vaše platba proběhla, ale nedostali jste žádné potvrzení, prosím kontaktujte nás.

Jsou s mými transakcemi spojeny nějaké další poplatky nebo platby?

Poplatek navíc je účtován pouze v případě, že se rozhodnete platit na dobírku.

Jaké platební metody jsou pro nákup akceptovány?

Přijímáme kreditní karty (mastercard, visa, American Express, discover a diners), PayPal a dobírku.

Jsou vaše produkty vhodné pro citlivou pleť?

Ano, naše produkty jsou vhodné pro všechny typy pleti včetně citlivé.

Jsou vaše produkty účinné?

Ano, naše produkty jsou velmi účinné, a co je ještě lepší, jsou přírodní. Pokud vám však náš produkt z nějakého důvodu nevyhovuje, můžete jej do 30 dnů od doručení vrátit a my vám vrátíme peníze.

Jaké jsou vaše storno podmínky?

Můžete si naše produkty vyzkoušet zdarma po dobu 30 dnů. Pokud budete chtít, poskytneme vám zdarma osobní 30 minutový vstupní hovor, abyste mohli co nejdříve začít používat produkty.

Jsou produkty testovány na zvířatech?

Ne, naše produkty jsou šetrné a nejsou testovány na zvířatech.